Originele thema's voor een onvergetelijk bedrijfsfeest

Advies? Ga naar het contactformulier of bel ons op 088-7887020

Klantbeoordeling 9,4

Het feest kan niet doorgaan, wat nu? ★★★★★ 5 5 1

Algemeen

Nee, dit is geen enkel probleem. Als u bereid bent voor het vermelde minimale aantal personen te betalen, kunt u ook gewoon voor minder personen het feest boeken. U kunt ook contact met ons op nemen om te kijken of er een andere mogelijkheid is. We organiseren onze feesten altijd op maat; op basis van uw groepsgrootte, wensen en budget.

We kunnen uw feestavond op elke gewenste locatie verzorgen. We hebben een aantal locaties waar we enthousiast over zijn en dus regelmatig terugkomen.

Nee hoor. Van verjaardagsparty tot jubileumfeest , wij organiseren alles!

Nee hoor. Van verjaardagsparty tot jubileumfeest , wij organiseren alles!

Dat vinden wij geen probleem. Laat ons even weten wat u zelf wilt verzorgen en wat u daarvoor nodig heeft.

Ja, wij streven er naar om al onze feestlocaties zo toegankelijk mogelijk te maken. Geef het bij uw offerte aanvraag aan, zodat wij u kunnen adviseren en 100% zekerheid kunnen geven. Indien het niet mogelijk is als minder valide deel te nemen aan het programma, zoeken we graag naar een passend alternatief.

Dat kan zeker. Vaak valt dit voor u gunstig uit met het oog op de WKR regeling.

Ja, onze eventmanager waarborgt de kwaliteit waar wij voor staan.

Dat verschilt per thema. Onze decoratie is altijd stijlvol, opvallend en sfeerverhogend. In onze offertes beschrijven we de exacte invulling.

Die keus is geheel aan u. Uit ervaring weten wij dat een dresscode een hele leuke toevoeging is. Wij vermelden de dresscode graag op de uitnodiging.

Offerte

Nee, onze offertes zijn geheel vrijblijvend.

In de offerte vindt u een duidelijk overzicht  van de onderdelen die inclusief zijn.

Wij streven ernaar om de offerte binnen een week toe te sturen. Omdat wij elk feest op maat organiseren, zijn wij ook afhankelijk van de reactienselheid van onze partners.

Ja, dit heeft (meestal) gevolgen voor de prijs. Indien het bedrag in de offerte boven uw budget is dan horen wij dat graag, zodat we samen kunnen bepalen hoe we het kostenoverzicht passend kunnen maken.

Heeft u zelf een leuk idee. Geen probleem! Vertel ons uw wensen en wij gaan kijken hoe we deze kunnen uitvoeren.

Nee, de prijs in de offerte staat vast. De kosten veranderen (meestal) als u een wijziging doorgeeft.

Het bedrag van € 49,50 is een richtprijs. De totaalprijs voor uw feestavond is afhankelijk van de groepsgrootte en uw wensen.

Dat kan. In dat geval zullen wij de opties bij onze partners verlengen. Uiteraard vinden wij altijd een passend alternatief indien een andere optant eerder bevestigd.

Wij maken graag persoonlijk kennis met u. Wel vinden wij het fijn om eerst even telefonisch contact te hebben zodat we ons kunnen voorbereiden.

Dat kan op verschillende manieren. U kunt via de website het contactformulier invullen of u kunt ons bellen via 088 788 70 20.

De offerte blijft 14 dagen na het versturen geldig.

Stuur een e-mail of bel ons, dan passen wij de offerte zo snel mogelijk aan.

Bevestiging

Als u helemaal tevreden bent over de offerte sturen wij een bevestigingsformulier. Het feest is bevestigd zodra het ingevulde en ondertekende formulier retour is gestuurd.

Uiterlijk 10 dagen van te voren horen we graag hoeveel genodigden er op het feest gaan komen.

10 dagen voor het feest ontvangen wij graag de dieetwensen.

Bent u enthousiast over de locatie, maar nog niet over de invulling van het programma? Geen probleem. Wij stellen een bevestigingsformulier op zodat u verzekerd bent van de locatie. De rest van het feest volgt later.

Geen probleem. Laat ons zo spoedig mogelijk weten hoeveel extra gasten er komen zodat we zeker weten dat dat er voldoende ruimte, eten en drinken is.

Binnen 14 dagen ontvangen wij de bevestiging graag retour.

Uitvoering

Er is altijd een ervaren eventmanager van het begin tot het eind aanwezig. De eventmanager stuurt alle partners en medewerkers aan en zal u gedurende het evenement volledig ontzorgen.

Wij zorgen ervoor dat al onze partners op de hoogte zijn van de gemaakte afspraken. U heeft in principe geen draaiboek nodig. Wilt u toch graag op de hoogte zijn? Laat het ons weten dan wij sturen u alsnog een paar dagen voor het feest het draaiboek toe.

Wij nemen alle zorg uit handen waardoor u niets hoeft te doen. Houdt u toch liever een oogje in het zeil?  Dan bent u welkom om voor aanvang even te kijken of alles naar wens is. Houd er rekening mee dat we dan misschien bezig zijn met alle puntjes op de i te zetten.

Wij zijn, samen met onze partners, al vroeg op de locatie voor de opbouw. Als alles klaar staat geven wij alle medewerkers een uitgebreide briefing. Daarna weet iedereen wat hij of zij moet doen om er een succesvol evenement van te maken.

Betaling en facturen

Wij hanteren een betalingstermijn van 20 dagen. De aanbetalingsfactuur dient echter vóór het feest betaald te zijn.

Voorafgaand aan het feest ontvangt u een aanbetalingsfactuur  Deze dient voor de feestavond voldaan te zijn. Na afloop sturen wij de eindfactuur.

De factuur dient per bankoverschrijving voldaan te worden.

Dat is geen probleem. Wij versturen onze facturen digitaal.

Dat kan. Graag ontvangen wij daarnaast uw e-mail adres.

Organisatie

Wij zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes geregeld is conform de bevestiging. Kwaliteit,ontzorgen en finesse zijn de belangrijkste uitgangspunten. Wij gaan voor een succesvol evenement waarbij alles klopt en u en uw gasten zorgeloos kunnen genieten.

Jazeker. Hoewel wij het meeste ervaring hebben in Nederland kijken wij ook graag naar de mogelijkheden over de grens.

Dat kan. Laat ons weten hoe het optreden eruit komt te zien en wat hiervoor nodig is dan houden wij hier rekening mee.

We zitten niet vast aan locaties. U bent daarom vrij om zelf een locatie te kiezen.

Afhankelijk van de locatie kunt u uw eigen catering verzorgen. Er kunnen afdrachtkosten doorbelast worden.

Uiteraard. Graag ontvangen wij deze informatie uiterlijk 10 dagen voor het feest.

Services

Roept u maar. Naast het uitvoeren van een succesvol evenement verzorgen wij o.a. busvervoer, hotelovernachtingen, eventwebsites, fotografen en vergunningen. Iedere wens kan uitgevoerd worden.

Wij voorzien u van het beste parkeeradvies in de omgeving van de feestlocatie. Geen zin om zelf uw auto te parkeren? Dan verzorgen wij valet parking of pendelbusjes.

Dat behoort zeker tot de mogelijkheden. Hier hebben wij veel leuke ideeen voor. Geheel is style maakt onze ontwerpafdeling een unieke uitnodiging. Deze kan zowel digitaal (meestal gratis) als hardcopy verstuurd worden. Vraag naar de mogelijkheden.

Dat kan. Wij zoeken en boeken graag een goed hotel in de regio.

Dat kan zeker. Van touringbus tot limousine.

Met Puur* Feesten bent verzekerd van een feest dat tot in de puntjes is voorbereid. Toch kan er iets gebeuren waardoor het feest geannuleerd moet worden. In samenwerking met Europeesche verzekeringen biedt Puur* Feesten de mogelijkheid om eenvoudig een evenementenverzekering af te sluiten.

Bedrijfsinformatie

Ons kantoor is van maandag tot en met vrijdag geopend van 08:30 – 17:30 uur. U kunt ons bereiken via 088-7887020.

Al onze bedrijfsgegevens vindt u hier: Over ons

Wij hebben drie kantoren in Amsterdam, Utrecht en Rotterdam.

Onze bankgegevens vindt u op onze factuur.

WKR

Naast de vrije ruimte tot 1,2% van de totale loonsom is er ook nog sprake van een aantal vrijstellingen. Deze gaan, onder bepaalde voorwaarden, niet ten koste van de vrije ruimte. Onder deze vrijstellingen vallen onder andere cursussen, congressen en opleidingskosten voor het personeel.

Het belangrijkste doel van onze feesten is de verbondenheid tussen de gasten te versterken. Goed contact tussen de personeelsleden zorgt immers voor een goede werkomgeving.

WKR staat voor werkkostenregeling. Bij de werkkostenregeling kunnen werkgevers onbelaste vergoedingen aan hun personeel geven. Hierbij kun je denken aan kerstpakketten, personeelsfeesten of een fiets. Er geldt hierbij een maximum totaalbedrag van 1,2% van de totale loonsom. Dit is de vrije ruimte. Komt het bedrag boven die grens, dan moet de werkgever extra belasting betalen.

In het algemeen zijn alle kosten voor een bedrijfsuitje fiscaal aftrekbaar. De belastingdienst zal toetsen of de kosten redelijk zijn. Het uitje moet openstaan voor tenminste 75% van het personeel. Dit mag ook gelezen worden als; 75% van de medewerkers die behoren tot een bepaald team binnen het bedrijf.

Reclameren

Nadat wij contact hebben gehad met alle betrokken partijen nemen wij direct contact met u op om de oplossing met elkaar te bespreken.

Bel ons even. We komen samen tot een oplossing.

Annuleren

Lees alles over onze voorwaarden m.b.t. tot aantallen, annuleren etc. in onze algemene voorwaarden.

Lees alles over onze voorwaarden m.b.t. tot aantallen, annuleren etc. in onze algemene voorwaarden

Puur Feesten

Puur Feesten

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Klik op OK als u deze cookies wilt toestaan. Meer informatie

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website [en/of Flash-applicaties] wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen.

Sluiten